2012/12/11

黄色い風船 Yellow Balloon

イギリスのアーティスト、Louise Walkerさんのパターンで
小さな黄色の風船を編んでみました。

増し目が初めてだったので、かなり苦戦しましたが
なんとか編む事が出来ました。

Louiseさんは毛糸を使って様々な作品を編まれているのですが
どれも素晴らしい作品で惚れ惚れしてしまいます。

毛糸で編んだ髪やキツネのマフラーやフクロウの編みぐるみなど
どれもオリジナルティ溢れる素敵な作品で
これからの活躍がとても楽しみです。

ご本人もとても可愛らしくて、彼女が編む作品がぴったりです♡

この小さな風船は編んでいて面白いので
色々な色の毛糸で編んでみようと思っています。

Louiseさんがブログで私が編んだ
黄色い風船の写真を紹介してくれました→

○編み図"Unpoppable Balloons"by Sincerely Louise
○毛糸⇒オステルヨートランド(スウェーデン製)
少量
     #9 サンイエロー//ヴィシュ(ひつじ100%)
○編み棒⇒4.5mm(8号) 祖母が使っていた
編み棒

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

I knitted a tiny yellow balloon with using a pattern of
Louise Walker who is an artist in United Kingdom.

"KFB"is a little difficult to understand but somehow I could knit.

Louise knitting many many wonderful things
and all of her works are very charmed.

Knitted hair,a fox scarf,knitting owl...
every knitting works has originality and charms.
I am looking forward to see her next projects.

Louise herself is also lovely ♡

This tiny balloon is really fun to knit,so I am thinking to knit
many types of balloon with using many color yarns.

Louise posted about my knitted yellow balloon
to her blog→


○Knitting Patterns⇒"Unpoppable Balloons"by Sincerely Louise
○Yarns⇒Ostergotlands(made in sweden) a small amount

        #9 sunyellow//Visjo(sheep 100%)
○Knitting Needles⇒4.5mm(US 7) from
my grandma

0 件のコメント:

コメントを投稿